BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

aduhai sang tulip~

aduhai sang tulip~

Sunday, August 22, 2010

kenape hanye seketol follower?bhahahaa!

knpe blog aku neh sorang jek yg follow~ agak memalukan ye~huk....
yg follow 2 pon hadek aku sendiri,hahaha~ sgt lwk di situ!
sebenarnye, ade byk punce yg menyebabkan perkara ini berlaku..(ayat yg salu aku guna utk menulis krngn bm kls cikgu hasan yg beristeri lbh dr 1,huhu~)
punce2 ini adalah bnr2 berlaku, bkn direka yasa oleh ku untuk menutup aib di muka~hanya untuk menjelaskan perkare yg sbnr tanpa menyinggung mane2 pihak..hambek yg jernih, buang yg ker0h~ (???)
(ayat cover line...)

check it out!

1...aku baru je kot buat blog~ x sampai seminggu~(ley terime??)

2...xde sape tau aku buat blog neh...kiki~ even rumate aku sendiri pom x tau~ hbt x gue?ngeee~aku saje mls kasi tau~ nnt entry da byk, leh lar heboh2 kan~ haa...gitiuw~

3...kurang publisiti mrhan~ hek...aku xde ler promote2 blog aku kat mane2 or kat sesape pon~ aku x perlu sume 2 kot~ (geli!)

ok~ aku rase 3 alasan 2 da cukup kukuh da~ hehe...

so, nnt same2 kite lht bilangan followers 10 tahun dr skg..(lau aku msh bernapas lar ye...lau da msk kubow camne nak tulis blog bodoh!hek~word ''bodoh" bkn dituju kpde anda, ttpi kpde halimah jongang ye..)

target >>> 1 hr nnt aku akn promote blog ni n mencapai >>>>1 juta followers! (ha8!angan2 mat jenin)

k, 2 jek la ye~
nga buat xsgmnt ni~ saje singgah jap..
jumpe lg!
ASSALAMUALAIKUM~

0 comments: