BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

aduhai sang tulip~

aduhai sang tulip~

Tuesday, August 17, 2010

da k3nAl sur3 suk3..

wow~
uwowoow~
wowowouwww~

da knl sure suke??
kompem ke ni~
hekkk~

ok....skang aku nak citer serbe sebanyak ttg diri aku~ xmo citer ttg org laen k~ cik kiah ke, makcik saodah ke,sharipah aini ke, halimah jongang ke, xmo3~ just dirikiuw n sewaktiuw dgn kiuw~ gitiuw...(berjejeh air lior nak nyebot ni)

ada apa pada nama~

name di beri NURUL JANNAH......kesahnye, dulu aku x suke benow ngn name aku ni yg bg aku agk kekampungan (mmg la x sdr diri cik tulip kemboja ni ye, da sah2 lar pon kau 2 mmg asal dr kampung, chit p00dah!!) ish...tp 2 cite dulu, mase kecik2~ bkn tau ape..(yg herannyer tau pulak name kampung ke name bandar ek) n bile aku mngnjak (same juge ertinye dgn mengengsot) dewase, n da tahu makne name aku ni,kebababababommm~ (sound effect pen0h perasan) aku teros jth cinta ngn name sendiri begitu juga dgn syok sendiri~ wiwi~ name aku indah lar sgt maknenyer~ CAHAYA SYURGA~ hamek ko! baru kau tahu yek~ waaaa...name aku sgt besh.....time kaseh mak n abah n sesape yg turut memerah otak untuk cari name secantik name aku ni~ hek....dan mudah2an tuan punyer diri pon seindah namenye yer, dari sume segi...luaran, dalaman, tepian, depanan, belakangan, atasan n bawahan, moge2 molek hendaknyer~ amin~

taraf sosial~

sederhana..itulah yg boleh aku nyatakan ttg trf sosial idop aku~ kire mcm ni lar, kdg2 aku dpt ape yg aku nak~ kdg2 x dpt~ hek~ aku rase aku berada pada kedudukan sosial yg sgt baik...kenape?check it out!

kdg2 aku dpt ape yg aku nak....ok, ni akn buat aku epi~ op coz lar kan~ sstgh perkara bende yg aku mahukan, insyaAllah aku akn dpt~ aku bersyukur sgt pada Allah atas segale rezeki yg Dia bg pd aku~ hik...

kdg2 aku x dpt ape yg aku nak....mmg lar sedey kan bile jd camni~ tp bende2 mcm ni lar yg akan ajar aku untuk berusyehe n berdikari dlm id0p~ jgn berlebih2 an sgt~ nnti tkt lupe drtn~ hehe~

jelas >> kehidupan aku seimbang~ huk....

moralnya di sini : bile memandang yg lebih, aku mau jd seperti mereka~ tp bile melihat yg kurang, aku bersyukur apa yg ada~ Alhamdulillah.....

passion!!!

ni aku suke~ miiuuuwww!!tp nnt ler sambung~ nak buat juadah berbuke jap ye~
ASSALAMUALIKUM~

0 comments: