BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

aduhai sang tulip~

aduhai sang tulip~

Monday, August 23, 2010

jadah2 yg aku gemow......

 howkeh~
untuk entry ni aku nak citer ape yg aku suke, minat, or x benci~ haaa, sng citer~


 bende 1st yg aku mnt adalah......



                                   teke gamba ape ni??

ni ler yg paling8 aku suke!ape ye jadah ni anak2??ape??buah nenas??ape ke bengap sgt engkau neh~pnt2 mak ngandongkan kau, gini jdnyer!huk...

ni lar buah epal namenyer.....i minat sgt buah epal u~ uwww~ yum3....syangat syedap...
ok fine, mmg kite kene sokong buah-buahan tempatan kan~ tp suke hati aku lor~ huh!(emo tetibe, tande kecelaruan otak di situ~)

an apple a day keep da doctor away~
5 and above apple a day, kick da doctor far far away~
boley cenggitu??haahaa~

x maen lar mkn sebijik je 1 hr~ paling krg 5 bijik kan~
ok lah~ sile lyn pic2 d bwh..ape??pic aku??jgn kau harap!hahahahahahaa(ntah pape)



                                               2 bijik epal~ yummy!


                   multiple kaler of epal~ i suke yg tuuuu, yg tgh tuuuu~


                       epel ni cexy lor~ aaaa...x thn!


bhahahaha!lwk giler pic ni!pade sesape yg berangan nak mmliki laptop epel(mcm aku gek) tp xmampu, ni slh 1 care untuk merealisasikan impian korang ye~ cube lar~

sekian citer ttg epal~
n sekian sahaje mase untuk menangguh semayang ye cik tulip!
opzzzzz~
i g0t 2 go!
huk~
ASSALAMUALAIKUM~

0 comments: